perjantai 8. elokuuta 2014

Tarjous & päivityksiä odotellessa

Eli, nyt kaikki lifetime jäsenet saivat tarjouksen, että 3000sc vain 20€ noooh tietenkin ostan sen, mutta koska en saa sitä omalla pankkikortillani ostettua, ja syytä en tiedä, pakotan äidin ostamaan sen. Ja se takki oli ruma minkä sai ilmaiseksi.... :l

Mutta, onko kukaan muu kuin minä huomannut siinä kun menet sillä laivalla jolla pääsee paikasta toiseen ja ne satamat pitää etsiä, että siellä näkyy paikka nimeltä Jorvik City! HEMMETTI! onko sellainen tulossa? Mitä ilmeisemmin. Sitä sitten odotellessa. Ja hei jos joku muukin kuin minä haluaa vuonoja sinne, niin mennäänkö joukolla facebookkiin kommentoimaan starstablelle miten haluaisimme vuonoja seuraavan kerran kun uusia hevosia tulee? Minä olen sanonut jo niin, mutta minusta tuntuu että vain yhden ihmisen mielipide ei auta mitään.

Joten, auttakaa minua! Haluan vuonon!
Ja olen treenannut nyt Ashbloodin levelille 11, huomenna pääsee 12 levelille, mutta.. huomista odotellessa. Ja teen tänään joko loppupäivästä, tai huomenna sen uuden ulkoasun kunhan ehdin.

Terveisin Rosmariini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti